четвер, 2 червня 2011 р.

Тиждень 22. Робочий

"Все печали терпимы, если есть хлеб".
(с) "Red Riding Hood"


ЗНО. Цього тижня писала перше - українська мова та література. Вже наступного дня були викладені правильні відповіді. Розділом "мова" я задоволена, молодчинка, а от "література" могла б бути набагато кращою. Але в цілому результат хороший, маю очікування на відповідний бал. Ще подивимось, що там із перевіркою твору.

Newsletter. Написала свій перший новинарний лист для партнерів НаУКМА. Не так вже й страшно, як то кажуть :) Керівникові сподобалось, тепер писатиму такі щомісяця на постійній основі.

Лідерська Школа. Робота над нею йде повним ходом. Мишко робить найбільше, бо він місцевий - домовляється за розташування наметового містечка, тренерів, харчування й ще багато, багато дрібниць та не дуже. Але щось мені підказує, що найважливішим зараз є дрова - бо ватра ввечері необхідна 100% й щодня. Школа, до речі, буде проходити біля с. Бобрище Івано-Франківської області, у Карпатах :) Минулорічний захід такого типу залишив дуже сильний відбиток на мені.

Ще дитяча дивакуватість. На цьому тижні були у моєї бабусі. Вона розповіла кумедну історію - якось років десь так у 5-6 я була у неї на роботі й щось там нашкодила (чи то вронила щось важке, чи щось такого типу). Й співробітниця ввічливо по-доброму спробувала на мене нагримати. На що я їй відповіла "Тихо... Зайчики идут!". Ну й відповідно, що жіночка оторопіла :) Досі ніхто не знає, про яких зайчиків йшла мова, але цю фразу робітники тої фірми досі пам'ятають та юзають, коли хтось типу шкодить :)

Червона Шапочка. Остання робота Кетрін Хардвік (режисер перших "Сутінок"). Мене зачепило - дуже якісно зроблено. Є певні "сутінкові" моменти, але це стосується суто технічних деталей - оформлення титрів, музика, робота оператора тощо. Раджу до перегляду.

Немає коментарів:

Дописати коментар