понеділок, 21 лютого 2011 р.

Тиждень 7. Дебатний

І як вам дебати між вибочими блокаи до СК?
А) Те, чого я боявся - жахливий немодерований срач!

В) Те, за чим я прийшов - жахливий немодерований срач!


Підготовка до FIRE. У березні у Харкові відбудеться Міжнародний дебатний турнір FIRE'2011 й ми з моїм постійним тіммейтом збираємось туди поїхати. Відповідно вже починаємо готуватись. Поки що зібрались у мене вдома та розібрали тему про евтаназію російською мовою (турнір проводиться між країнами СНГ, тому мова дебатування - російська). Минулого року я вже там грала, але тоді ми їхали суто набратися досвіду - це взагалі був мій перший виїзний турнір. Тепер ми сподіваємось як мінімум на чверть-фінал. Шкода, що цього разу теми заздалегідь не розсилатимуться - було б набагато краще. Нам зараз головне прокачати росйськомовність мого тіммейта - вона все життя розмовляла лише українською, тому дебатувати їй поки що важкувато. Та й мені б не завадило. На україномовних турнірах ми граємо під назвою "Ти щось неймовірне", а на російськомовних матимемо "Теория невероятности".




Дебати між блоками СК. В Могилі зараз шалений час у зв'язку з внутрішніми виборами до студентської колегії (СК). Й цього четверга були влаштовані дебати між трьома виборчими блоками. Маю право й користуюсь ним, щоб сказати, що це не можна називати дебатами. Те, що відбувалось 17 лютого в КМЦ (культурно-мистецький центр НаУКМА), потягне максимум на "регламентований обмін питаннями". Мені навіть трохи соромно було там сидіти від того бруду, що вони там розвели. Влаштували нам "хлєба и зрелищ". Ми так нарікаємо на наших політиків, що забуваємо, що творимо ми у схожих ситуаціях. Якщо вже у Могилянці такий срач відбувається, то що ми можемо вимагати від ВР. Хоча можна сказати, що все було досить мирно. Просто замість того, щоб показати "які хороші ми", кожен блок орієнтувався на те, щоб показати "які погані наші опоненти", таке... За два тижні весь цей кавардак має скінчитись.

Дебатна Школа в КНЕУ. Цієї п'ятниці та суботи Бабайка влаштувала ДШ у себе у вузі. Людей було досить багато - близько 70 у перший день й близько 25 людей на турнірі на другий день. Так що офіційно вітаю свою подругу з проведенням такого серйозного заходу! :) У п'ятницю я була одним з запрошених дебатерів, що грали для новачків показову гру, а на другий день я два раунди зіграла, бо замість 32 було 25 людей й один раунд посудила. А потім один з фіналістів мав якість термінові справи, то мені довелось його замінити. Коротче, весело було :) Раунди грала з дівчиною, яку я називаю Дабл - нас однаково звуть, тому коли граємо разом, то команду записуємо як "Double" - й так само себе звемо.







День Народження Рижика. А у неділю святкували Днюху близької подруги. Але це свято скоріше було для її батьків, на мій погляд. Святкували у ресторані на два столи - її родичі та її друзі. Як ні як, а 20 років виповнилось, тому й святкування відповідне. Теж непогано посиділи, мали з чого посміятись, чого випити, чим закусити, з ким потанцювати :) Фото будуть трохи згодом.

Немає коментарів:

Дописати коментар