понеділок, 9 травня 2011 р.

Тиждень 18. Відкритий

"Если кто-то орёт, что думает иначе, то
следует убедиться, что он вообще думает".
Генадий Хазанов, 1988 год.


Ірпінь. У четвер мали поїхати провести там установчу конференцію регіонального відділення нової дебатної організації. На жаль, нарід був дуже не прошарений, тому ми виконували лише роз'яснювальну функцію. Досі не знаю, що там зараз.

Окуляри. 1 квітня була мімом на балу. Праця була не оплачувана, але нам дісталися різні заохочувальні сертифікати - у мене були сонцезахисні окуляри. Так цього тижня поїхала, щоб нарешті придбати. Вони круті!



Нарешті серйозне рішення. Через певні серйозні чвари з керівництвом ВМГО "Дебатна Академія" вагома частина дебатного активу створила нову ВМГО "Федераця дебатів України" 7 травня 2011 року. До того йшло давно, хоча я до останнього сподівалась, що вдасться зберегти ДА. Але маємо, що маємо. Конференція пройшла успішно, головою обрали Сашу Купрієнка - вибір достойний, на мій погляд. Те, що він зробив разом зі своєю командою для дебатів у Дніпропетровську, мало де ще є. Нарешті бачу людину, якій легко довіряти у робочих питаннях. Сподіваюсь, що тепер запрацюємо. Аби тільки Київ так само виправдав надії. Одразу після конференції (точніше після обідньої перерви та шампаського на честь нового президента) відбулось засідання Ради ФДУ (президент, віце-президент та глави відділень), секретарем якого я була. Якби я не вела протокол, то вбилась - ми засідали 5 годин! Але це було важливо. Нарешті ми маємо над чим і з ким працювати. Зараз нагальні проекти - лідерська школа в Карпатах (я також в оргкомітеті) та дебатний табір на турбазі в Одесі. Тому працюймо :)







Ханна. У неділю пішли з Юльчиком в кіно - це виніс мозку! Шалений динамічний фільм! Хоча кінець трошки обірваний, але режисер дав нам все, що ми мали знати. Також дуже тепло погуляли - мені не вистачало такого спілкування з нею.



Social Network. Фільм дивилась частинами, щоб розтягнути задоволення - дуже не хотілось, щоб це кінчалось! Дуже живий, екшеновий фільм. Звучить дуже близько. Люблю фільми про програмістів та математиків.

Немає коментарів:

Дописати коментар