понеділок, 4 квітня 2011 р.

Тиждень 13. Бальний

- А что будет, если в Антарктиде найдут нефть?
- Тогда европейцы создадут коалицию, и
кровавому
режиму пингвинов придет конец.


По суті, на цьому тижні відзначився лише один день - 1 квітня :)
Моя подруга була залучена до організації Балу Рояль, й попросила мене бути там у якості міма, який би зустрічав та веселив гостей. Реакція в гостей була різною, але в основному позитивна. Зі мною фотографувались, бігали діти, загравали веселі офіціанти, чіплялися артисти, що виступали. Єдине що - дресс-код балу передбачав підбори, що не входить у класичний костюм міма, але й у них було нормально. Сам бал для мене пройшов дуже весело - бігали з подругою, коли щось мале зривалося, просто сміялися, танцювали "вальс". Й вже коли майже усі гості розійшлися (а це близько дванадцятої ночі), зняли підбори й босі сиділи та їли тортик :) А потім ще з двома хлопцями їхали домів - ледь устигли на метро! Вже й не пам'ятаю, чого ми не викликали таксі. Ще один такий момент - я забула змивку для гриму вдома, тому їхати довелось в образі міма - хіба що перевдягнута у звичайне :) Й знову - на мене реагували, зі мною знов фотографувалися рідкі нічні пасажири метро, а один чоловічок сказав, що я схожа на його колишню дружину. Також цікаво було йти розмальованою на підборах о першій ночі нічною Петрівкою. Відлуння від кроків, таємниче відображення на скляних поверхнях навколо, Місяць й жодної людини навколо!










Також 1 квітня я здала колоквіум з матаналізу на максимум - сподіваюсь, викладач не жартував :) А наш KMA-Insider весело постібався з сайту НаУКМА - http://u.kma.in.ua/

1 коментар: