понеділок, 11 квітня 2011 р.

Тиждень 14. Перенасичений

"Плаче свинка у калюжі,
бо до неї всі байдужі,
бо чомусь ніхто на світі
не дарує свинкам квіти!"
Дитяча поезія (с)


Робочий понеділок. Після пар зустрілась зі своєю викладачкою, у якої асистую, допомагаю у дрібницях. Вона зараз керівник відділу PR в Могилі, тому завантажена понад міру. Й перше, що зазначено у неї у списку "should do but forget" - це "поспати" та "поїсти". З другим я ще трохи виручила - принесла гарячого трав'яного чаю та бутербродів з бужениною, разом пообідали цим. Просиділи в офісі десь до восьмої вечора. А ще я показала їй смугасте чудо й ми навіть зробимо собі футболки з оцим малюнком та написом [link]. Додому верталась задоволена.

Перевороти в ДА. В одної ВМГО зараз криша їде. Навіть коментувати особливо не хочеться. Діяльність сповнена істерик та революцій. Це було б мені більш зрозумілим, коли б хоч хтось пояснив за що бореться - а так роздирають бутафорію. Як сказав Рижик - "Делят шкуру не то что не убитого - так даже не осязаемого медведя!". Я у цьому лише заради досвіду - колись може доведеться боротися за щось існуюче - та друзів, бо вони по вуха у цьому.




UP-Grade. Це капець... Коротко - це проект, який передбачає собою боротьбу команд (склад - три людини) за проходження троьхмісячного курсу тренінгів з абсолютно різною направленістю (там навіть є спеціаліст з чайної церемонії). У "боротьбу" входить три етапи:
  1. виконання командою інтерактивних завдань (107 штук за 1,5 доби);
  2. ті, кого відібрали, проходять співбесіду;
  3. голосування на сайті проекту за команди - відбір 6ох команд-щасливчиків :)
Чому капець? Власне через наповнення завдань [link] та час, за який треба було їх виконати. Також цікавим пунктом стало, що ми мали зробити все за п'ятницю та ніч ПТ-СБ - бо у суботу вся команда грала на дебатному турнірі :) Також я вдячна провидінню, яке змусило мене скинути всі наші результати на флешку о 4 ранку, бо сталося дещо дуже неприємне - на турнірі у мене вкрали нетбук. З усіма файлами, виконаними завданнями, документами, фотографіями, особистими записами тощо. Дуже неприємно. Певні завдання довелось поновлювати, тому ніч СБ-НД теж не була особливо сплячою, таке. Потім ще завозила результати в офіс до організаторів. Не хочу ще багато говорити, просто - ми зробили все можливе, щоб продовжити свою участь у проекті. Сподіваюсь, що воно було вартим того всього, що трапилось. У будь-якому разі - ми маємо дуже шалену п'ятницю Х)







Квітневе "Березневе безумство". Якщо не вважати неприємної втрати, то турнір пройшов чудово. Була рада, що турнір став всеукраїнським, а не місцевим - при чому досить таки не навмисне - просто до нас приїхали друзі з іншим міст та зуміли забезпечити іногородніх суддів. Турнір дійсно відзначився безумством - у вбраннях учасників, у піці на раунді, у жартах суддів, у нашій з командою підірваності та інших деталях. До речі, одне з завдань проекту було фото в образі мультяшних персонажів на станції метро - то я наносила грим Андрію прямо на станції, а потім одразу їхали на турнір, то він так походив певний час. Катя була Алісою і в метро й на турнірі (вбрана у моє блакитне плаття, яке було їй трохи завелике), а я приїхала на турнір у костюмі Божевільного Капелюшника, а потім переодяглась й намалювалася мімом :)













Неділя. Відзначилась швидким ранком, шаленими змінами погоди (вітер, сонце, злива, град. сніг і все таке). Зранку поїхала в офіс UP-Grade - завезла їм на флешці наші результати та фотографії. Орги не менш замучені, ніж ми - вони таки ночували у тому приміщенні. Трохи посиділа з ними, побалакала - по суті, вони мої знайомі. Верталася пішки - йшла з Кловської на Майдан (через Бесарабську, Хрещатик), дорогою зайшла до "Віденських булочок", порадувала шлунок відносно вчасним сніданком з двох пончиків :) Погоду почало ковбасити, коли я вже в тролейбусі їхала домів. А на Хрещатику в неділю був фестиваль присвячений Дню боротьби з інсультом. Й ось, що мені там трапилось -

Немає коментарів:

Дописати коментар