понеділок, 18 квітня 2011 р.

Тиждень 15. Завершальний

"Вкотитися можна лише в кота". (с)
Аліса з країни "Куди-Небудь"


Початок. Тижня відносно скажений - відмітилась у трьох райвідділах міліції (такий собі розважальний "квест"), забрала документи з універу - тепер я офіційно не студент. Протягом тижня ще трохи побігала - підписала обхідний лист, який засвідчує, що я не маю боргів перед Академією. До першого липня я закрила свої справи з офіційною КМА. Сподіваюсь, що це дійсно тимчасово.

KolizeiMedia. Майже увесь вівторок присвятила ре-дизайнінгу даного сайту (за проханням Хазяїну). Приємна робота, мого типу. Я дійсно бачу себе у роботі з машинами, а не людьми - кожен день запевняє мене у цьому все більше. Лише це заспокоює та виправдовує мої дії стосовно освіти.

Мені завжди подобалось оздоблення відділень ChelentanoPizza - цього разу були з Рижиком на Бесарбці, там все, що стосується зв'язку - фото з телефонами, записні книжки підвішені разом з ручками (можна було залишити свій "відбиток") й от такі милі поштові ящички (це далеко не всі - їх там близько 20 штук):





Акуліч-2. Продовжую серію тренінгів з хорошим московським дебатером та тренером - але цього разу так сталося, що все зробити треба за було за два дні, бо лише у понеділок я дізналася, що тренер має час та можливість провести заняття. Тим не менш, все вийшло - мали суттєву кількість учасників, до нас навіть завітали дебатери з інших міст, що були на той час у Києві - приємно :) Другий тренінг дав мені набагато більше за перший, був більш практичним.

UP-Grade. Цей проект одночасно висмоктує й дає непоганого копняка вперед. Цієї п'ятниці мали презентацію команди, до якої готувалися досить клопітливо - найважче було зазначити відправну точку - що саме й як саме ми хочемо показати. Але все ж у п'ятницю зробили фонове відео, текст під нього, вже там в офісі нанесли грим, вдягли костюми і... Сам виступ записувався на відео, за яке потім голосуватимуть організатори, учасники проекту та просто люди - його викладу згодом, щоб можна було побачити, а як воно все було. Поки що ж викладаю відео, яке ми озвучували, але вже зроблене як самостійне - тобто текст титрами + музичка для :) Хоча характеристику кожного члена команди я не писала - відволікало від зображення - побачети на записі від UP-Grade.



А на фото - ми з "Алісою", коли зібрались у мене вдома для обговорення сценарію - то я поїхала зустрічати її на роликах, а вона була на підборах - ледь не вбились, поки добрались.



Буча. На вихідних поїхала з двоюрідною сестрою та її сім'єю на дачу у Лісову Бучу - свого часу я прожила у тому домі перші два роки життя. Дуже скучила за лісовим повітрям, вогнищем та граблями :) Таки трошки пришкребли території навколо дому та паркану. А їжа на природі все-таки смачніша!




Немає коментарів:

Дописати коментар