понеділок, 10 січня 2011 р.

Тиждень 1. Pilot

– Папа, а кто такой шизофреник?
– Сынок, это человек в котором из
бесконечного многообразия личностей
остались жить только две.

Новий Рік. Святкувався з батьками вдома, лягли спати десь о другій. Було досить спокійно, зі смачною їжею та приємними подарунками :) Першого січня ввечері гостювали у моєї тітки. Було дуже радісно побачитись з сестрою - давно вже так не бісилися, значить воно ще нікуди не зникло.



Троє у Донецьку + 1 Зелений_Глюк. Новий рік почався з подорожі до Донецьку. Компанія складалась з мене, чувака, який мене нереально виручив, Сенсея та Хазяїна. Зелений_Глюк це, власне, я, бо було від чого глючити, а бачити мене можна було переважно в зеленому.
Дуже правильний вираз "Головне не де - а з ким", бо завдяки компанії ця поїздка стоїть у мене другою після тижня в палатках у підніжжя Говерли. Трохи вражень після першого дня описано в Неоподаткованому персонажі. Харчувалися в основному в Liverpool'е, жили відповідно у Хазяїна, гуляли містом, свідомістю та териконами. Не знаю наскільки це показово, але нарешті маю малюнки, які ніколи не покажу батькам :) Окреме дякую за "Избу-Читальню" - дуже затишно.



Різдво. Того ж дня, як зійшли з потягу "Київ-Донецьк" мене потягли з батьками святкувати Різдво до бабусі. Чогось так стається, що останнім часом мені дуже радісно бачити своїх родичів, хоч і бачимось доволі часто. Стіл смачний, кицька така ж м'яка, як і раніше - добре, що певні речі ніколи не змінюються.

Skype. Нарешті й у мене є ця штука :) Перший відео-дзвінок відбувся з Сонечком. Трошки поновлюємось й від того теплішає, хоч і важко сподіватись, що колись все буде так само як раніше. Хоча може такий стан речей й на краще - ми ще не знаємо, що буде далі. Сьогодні стукнула думка в голову, що у цьому світі найімовірніше дійсно знають мене лиш дві людини - Сонечко, з якою по-троху поновлюємо стосунки, й той чувак, з яким ми взаємно не спілкуємось й не бажаємо бачити одне одного. Тому всі компліменти можуть стосуватися лише фрагментів => не справжні.


Блокбастер. Непогано повисіли з Аристократом в Блокбастері - ролердром, кава, кіно+попкорн, знову ролердром і морозиво. Зависли там на шість годин, задоволення отримали багато. Знову згадалося як це воно на роликах - невимовно приємне відчуття вітру під крилами :) В принципі, можу порадити фільм "ТРОН: спадок" - сподобався, не напряжний, спецефекти круті, а головний герой схож на Тимура Каштана Батрудінова, але то таке :) Насправді акторська гра дуже хороша - особливий момент, коли Кора (героїня Олівії Уайльд) бачить світанок - дуже ніжно.


8 коментарів:

  1. Перевірка всіх 365ерів розпочата. :)
    Прикольно з пельменями :)

    ВідповістиВидалити
  2. Так, це у нас смішна думка була, щоб подруга з іншого міста нам обід (пельмені) поштою надіслала :)

    ВідповістиВидалити
  3. А мені сніжні фотки з Донецька сподобались! :)
    по-правильному настроєєєво )))

    п.с. Ну Дяк і строгий, обхід зробив, всі пости перевірив :))) Дєд наш :D

    ВідповістиВидалити
  4. Ну а я шо, я ж людям порадив, 365манам, які привикла раз в тиждень почитати. Як я буду їм в очі дивитись, якщо не туйво? :) От мушу перевіряти. )))))

    ВідповістиВидалити
  5. chrishoneybee, у нас так усі три дні пройшли:)))

    ВідповістиВидалити
  6. Ну як же ж - Зелений_Глюк :) Та, власне, єдина дівчина у нашій компанії, тому впізнати легко ;) В зеленій куртці з шапкою-вушками та дивною зачіскою

    ВідповістиВидалити
  7. На першій фотці була підозра, що то дві дівчини. Там важко сказати :)
    Та й в протигазі міг бути хто-завгодно :)

    ВідповістиВидалити