понеділок, 14 березня 2011 р.

Тиждень 10. Самостійної роботи

Если бы Бог хотел, чтоб мы думали только
головой, - он сделал бы нас колобками.
via Twitter

ТСР. У НаУКМА є така фішка як тиждень самостійної роботи - коли навчання йде у домашньому режимі. Формально має бути все те саме, що й у інші тижні, але без фіксованих пар. На практиці це є канікулами на яких ти:
  • пишеш реферати;
  • підтягуєш дірки у навчанні;
  • пишеш наукові роботи;
  • а тому часто відвідуєш універ - бібліотеки;
  • подорожуєш;
  • спиш до обіду;
  • просто нарешті спиш!
  • ходиш в кіно, на каток, читаєш книжки, релаксуєш.
І тому подібні речі. Для багатьох ТСР є ковтком повітря після глибокого занурення задля подальшого ще глибшого занурення. Живемо :)


8 Березня та його наслідки. Я живу в дуже специфічному домі - двері на рейці з коридору у кімнати на останніх 10 см свого шляху завжди набирають розгін. Я народилась в унікальній сім'ї - наше 8 березня останні шість років починається з кладовища. Справа в тому, що моя кохана покійна бабуся народилася у цей день. Тому такі справи. Вечір святкувався у тітки. Тобто була весела зустріч з моєю двоюрідною сестрою :) Підбила малу прогуляти школу. Уперше у її житті. Просто шкода, якщо вона такий момент у житті пропустить. Сама прогулянка була - атас! О_О Я майже фізично відчула відповідальність за когось іншого. Тобто моя мала близько семи годин була лише під моєю опікою. Й це неабиякий струм у мізках. Корисний досвід. Ми поснідали у ДакДаці, потім прогулялися моїм районом, посиділи у мене вдома - всадила малу вирішувати математичну логічну задачку, яку сама ж склала. Вона непогано впоралась. Основна задача не знайти правильне рішення (його нема), а найбільш оптимальне - задача пов'язана з умовним розміщенням елементів. Після обіду повела малу на дебати - подивилась чого мене мотає по іншим містам :)


Творчий вечір пам'яті Т.Г.Шевченка. У Будинку вчителя. Зі знайомих виступали Рижик та Леся Матвійчук. Даний захід сподобався мені набагато більше за аналогічний, що був присвячений Василю Симоненку. Дуже цікаві виступи були та з часовими рамками все було нормально.




Підготовка до FIRE`11. Йде повним ходом. Цієї неділі знову збиралися в офісі Дебатної Академії - зіграли три раунди підряд. Два перших я навіть грала зі своїм тім-мейтом. Додалося впевненості, що ми покажемо хороший результат.





Немає коментарів:

Дописати коментар