понеділок, 7 листопада 2011 р.

Тиждень 44. Дівочий

Я просто роблю все можливе,
щоб абсолютно кожен мій день
мав сенс для мене.


Дивіч-вечір. У понеділок з Простими людьми вирішили влаштувати своє власне свято - дівич-вечір у Тані в гуртожитку. Але він почався трохи раніше - сходили в кіно на "Кота в Чоботях" - о, це класний мультик! :) Коли вже нарешті доїхали до гуртожитку (фейс-контроль пройшли нормально), приготували їжі, поспілкувались з іншими людьми на блоці - було кілька людей з ФІну, але старші за курсом. Потім подивились фільм "Сніданок у Тіффані" - м-м, це було так мило :) Навіть трошки сьозу пустили. Справжній дівич-вечір зі справжнім дівчачим фільмом - DONE. А далі вже пішло суто наше - того вечора народився Зелений лось. Абсолютно чудове уявне створіння, яке є логічним наслідком впавшого відра. Десь так і треба. Приємно згадувати один момент - сидимо ми в темній кімнаті, дивимось фільм, а тут відкриваються двері, заходить не знайомий мені хлопець, читає нам чарівного вірша і виходить :) Хочу жити в гуртожитку! Х) Ні, серйозно. Вже мала досвід такого проживання, хоч і не так багато, як хотілося б. Плюс Таня з її співмешканками дійсно зробили свою оселю затишною - поремонтували те, на що страшно було дивитись, привели все до ладу - по суті, зробили собі ремонт. Теж дуже б хотілося створити свою власну оселю, свій куточок. Й гуртожиткові умови мені цілком підходять - як раз усе, що мені треба, не більше. Мені взагалі багато для життя не треба - я просто створена для гуртожитків!)) Хех... Щодо дівич-вечора, то він завершився тим, що ми до четвертої ранку разом готувались до колоквіуму з дискретної математики :) Було продуктивно - наступного ранку почувала себе досить таки впевнено щодо своїх знань. Здала на максимум!


Дебати. У вівторок запланувала почитати своїм тренінг з певних моментів, але абсолютно не мала часу, щоб прописати тренерський модуль. В кінці кінців так вийшло, що програму та матеріал тренінгу писала в трамваї, коли вже їхала на засідання. Пройшло все чудово, матеріал був корисним, мені вдалось донести основні думки та поставити правильні питання. Це вже результат.

Програмування. Усі вихідні присвятила йому - розбирала лекції, навіть роздрукувала їх собі, щоб можна було олівцем щось відмічати, підкреслювати, дописувати. Прошарилась, змогла виконати всі завдання, але не встигла усі відправити на перевірку вчасно, таке :(

Немає коментарів:

Дописати коментар