понеділок, 31 жовтня 2011 р.

Тиждень 43. Раптовий

Все будет так, как надо,
даже если по-другому.

Бігунок. Нарешті вдалось підписати цей бісів бігунок з англ.мови про перезарухування дисципліни. Завтикала зробити це вчасно, мала потім нерви. Але вже все ок, наступного триму адекватніше це робитиму.

Silicon Valley Startup Culture. Цього тижня у НаУКМА відбулась гостьова лекція Хонора Гандея (засновник Paymentwall Inc.). Розповідав про початок Силіконової Долини, про історії успіху та краху, казав про речі, які важливо пам'ятати, якщо прагнеш щось реалізувати. Відомі речі, але свіжими словами й з зовсім іншого погляду. Корисно було послухати. За кілька днів пан Гандей прочитав ту ж лекцію на Дні Інвестора Центральної та Східної Європи. Там це виглядало трохи крутіше :)


Бутерброди на плацу. Взяли з Просто людьми собі за звичку брати з собою їжу в універ, щоб не шастати по чергам у столовій, а просто сісти разом та поїсти домашненького. Дуже мило посиділи з Таньою на плацу після того як я здала контрольну з програмного забезпечення ПЄОМ, а вона - з матаналізу. Навіть трохи музики послухали, поки на перерві Радіо КВІТ:) грав.

Happy Shake. В одної особливої людини на цьому тижні був ДН, то як подарунок вирішила зробити музичну підбірку для настрою. До речі, скачати можна за посиланням: [link] (може ще комусь настрій врятує).

ДН батька. Цього понеділка в мого тата був День народження. Він обожнює мультик "Злюки-Бобри"! :) Подарувала йому футболку з їх зображенням (напис та малюнок зкомпільовано мною з моєї голови та двох кадрів):

Швидкий Харків. Цими вихідними був турнір "Перша столиця", на який ми з Кідом дуже хотіли поїхати. Але у цю суботу святкувався ДН тата, тому я не змогла - Кід поїхала з новачком у навчальних цілях грати. Але я вирішила зробити сюрприз своїм - я приїхала експресом на другий день. Про це знав лише голова оргкому. Ніколи не знала, що Кід може так верещати з радості :) Інші теж були радісно здивовані. За ці два роки я не пропустила жодного дебатного турніру - взагалі! Налаштована й далі вести таку статистику.

Crazy, Stupid, Love. Дуже хороший, теплий фільм. Раджу.

Немає коментарів:

Дописати коментар